Monday, April 8, 2013

Elder Drakeyacticus writes again!

Comp Blom and my Poland shirt from the MTC Store
Mom mom mom mom mommy,
Pretty good week. We only have 3 weeks left!!! AAAAH!
That is SOOO soon!
I only have 2 P-Days left after today since I leave on Monday the 29th.
Conference was super awesome. We watched it in Giant auditoriums and rooms with big projector screens.
It was super fun.
Especially to stand for the congregational hymns and have SOOO many missionaries singing!

Also, last night for a fireside, the BYU A Capella group Vocal Point came and sang for us. It was soooooooooooooooooo good. And soooooooooooooooo awesome. They were all returned missionaries and shared mission stories and advice and their testimonies between songs. It was so amazing.

I have a goal to finish the Book of Mormon before I leave the MTC. I am in the last couple chapters of Alma. And mannn it such a good book!! Haha, I am reading it everywhere I go and I just can't put it down! I find the war chapters so intense and fascinating and AAAH! It's awesome :)
The language is super fun and hard, and my teachers are absolutely amazing.
I am finally starting to actually be able to study the language on my own!!
I am usually just constantly answering people's questions and helping them during language study time. Which I love, haha :)

Picture with Elder Valle who is in the Mormon Message 
"Stay Within The Lines" watch it and see!

Oh, we watched the MTC special thing between conference (which was SUPER good, by the way) but it doesn't show me when it shows the choir.
Singing in the choir is super amazing and awesome. I love it. The choir director is soooo awesome and funny and amazing. His name is Brother Egget. We are singing "Be Still My Soul" for the devotional this Tuesday night. We sing at every devotional.
Yup yup yup.

Tell Racer Happy Birthday from me again! I am glad he got my letter on time!

Love you,

Elder Drakeyacticus

P.S. from Renee -- I started calling Drake "Drakeyacticus" after watching "Chitty Chitty Bang Bang" over and over and over -- you know, like Caracticus Potts!

Another P.S.  -- Here's  the video Drake referred to:


  1. Love it, Renee! I am blogging about my missionary, too!

    1. That's great Lorinda! I just looked at his blog -- I love how you posted how he left his bedroom :) They do leave a mess after all that packing, huh? :)